sobota, 26 marca 2011

Bardzo ważne!



Witamy! Tą notkę piszę ja @zetka_jb, ale to samo ma do powiedzenia @claudia_lovely1. Parę dni zbierałam się  do napisania jej i poinformowania was o tej wiadomości. Jest mi niesamowicie ciężko i przykro, ale muszę :( 11 Marca została wysłana prośba do Urzędu Miasta w Krakowie o nasz zlot wszyscy czekaliśmy z niecierpliwością na odpowiedź od nich.. i dostaliśmy ją. Czytałam list powoli i spokojnie... lecz gdy doszłam do najważniejszych słów momentalnie łzy poleciały mi na papier. Pewnie się już domyślacie.. tak.. Nie otrzymaliśmy zgody na zorganizowanie zlotu. Powód to wszystkie terminy mają zarezerwowane na inne organizowane już imprezy. Nawet nie wiecie jak nas to zabolało.. tyle planów, sukcesów, pomysłów.. wszystko prysło jak bańka mydlana! Tak bardzo chciałam Was spotkać, porozmawiać, powariować ;( Miałyśmy z Klaudią już tyle pomysłów.. nawet ten jeden, który tak bardzo podoba się całej mojej rodzinie, który to moja ciocia mi podsunęła.. ;( Tak bardzo nie chcemy tego zmarnować! Nie chcemy się poddać! NIE CHCEMY! Więc mamy propozycję.. Co byście powiedzieli na zlot w Katowicach? Byłoby to samo! Tylko inne miasto.. Katowice nie są tak daleko Krakowa.. Co o tym myślicie? Naprawdę nie chcemy tego tak po prostu zakończyć.. Z boku bloga stworzyłam sondę i bardzo proszę oddaj swój głos.. chcemy zobaczyć czy warto próbować walczyć o Katowice.. czy jesteście zainteresowani i są chętni. Jest nam naprawdę bardzo przykro z tego co się stało i nie chcemy aby ktoś z was się na nas zawiódł.. naprawdę robiłyśmy wszystko! Dawałyśmy z siebie wszystko! Boję się, że przez to, nie które osoby mogą stracić do nas szacunek, przestaną nas lubić albo nie wiem co jeszcze.. :( Bardzo tego nie chcemy i z całych naszych smutnych serc was PRZEPRASZAMY! To dla nas również bardzo trudne. Mam nadzieję, że nas rozumiecie i czekamy na wasze zdania odnośnie Katowic. Kochamy i przepraszamy was bardzo! :( #muchlove

30 komentarzy:

  1. dziewczyny, ale Kraków to nasze miasto, może po prostu weźmy inny termin a nie zmieniajmy miasta, 13 letnie dziewczyny nie będą chyba mogły jechać do Katowic jeśli ich miastem jest Kraków, organizuje się zloty w wybranych miastach, w których mieszkamy, naszym jest Kraków, zmieńcie termin, bo ja np. i moje koleżanki nie mamy jak dostać się do Katowic, i wiele innych dziewczyn pewnie też :(

    OdpowiedzUsuń
  2. My i tak nie jesteśmy z Krakowa.. A oni napisali, że nie ma żadnej daty.. po prostu nie możemy :( Gdyby faktycznie tak było dali by nam chociaż jedną datę, lecz nie.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo szkoda, już myślałam, że będę mogła być na zlocie, i bum :C

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma ludzi którzy tak kochają Bieba jak my, niestety się nie zjednoczymy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O Kur** !
    Mi to na ręke bo do KRK nie mogłam , a do katowic mam ok. 2,5 godziny samochodem :)
    Jak będzie w katowicach to będę na 100%
    <33

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem z poznania i miałam przyjechać ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. awwwww tak mi przykro :'( ja akurat mam bliżej do Katowic, ale i tak wielka szkoda. nie przejmujcie się. uda się w Katowicach. wierzę w to ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mi to pasuje . do Katowic mam godzinkę busem ; DD ^^ muaaah bysmy zrobiły najazd na silesięę xDD ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiecie co… Ja tak sobie myślę, aby zwrócić uwagę jeszcze bardziej Justina, to trzeba zrobić coś oryginalnego i z gestem, coś miłego.

    I tak sobie myślę ostatnio, i nagle wpadłam na pomysł ! Justin kocha swoją mamę, jak z resztą każdy swoją. Na pewno spodobałoby mu się gdyby, zrobić coś dla jego mamy, nie wiem, może tez ją narysować czy coś podobnego. Pokazać, że np jesteśmy bardzo wdzięczne za to że go urodziła, hehe, jakoś jej podziękować, no bo w sumie nie było by justin’a gdyby nie ona. No i też za to, że nagrywała go i wrzucała filmiki na YT, gdyby nie ona nikt by nie wiedział teraz kim jest Justin Bieber. Justin by na pewno to docenił i na pewno zrobiłoby to duże wrażenie na nim !!!!!
    Co myslicie o tym ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Heej ;) Ja z checia bym przyjechala ale za daleko maam ;/;/;/ a wgl. jak moge sie skontaktowac z dziewczynami ktore prowadza tego bloga ????

    OdpowiedzUsuń
  11. Do anonimu mi sie podoba ten pomysl ; )) Fank JB pisac do mnie na poczte : ulcia14@vp.pl . Jezli bedzie ktos cos robil dla naszego Biebrka to Prosze mnie o tym poinformowac na poczcie to na pewno pomoge ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo bym chciała przyjechać..tyle że i do Krakowa i do Katowic mam daleko mieszkam na pomorzu, a bardzo bym chciała być na tym zlocie.
    No właśnie jak można by było się skontaktować z którąś z prowadzących tego bloga(jak ktoś zna e-maila którejś niech poda proszę).

    OdpowiedzUsuń
  13. http://mybieberlife2.blogspot.com/ wbijać xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, tu @zetka_jb podaję swój numer gg :) 7996599

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejj . Ja bardzo chciałabym jechac na ten zlot, ale jestem z rzeszowa i to strasznie daleko ; (
    ale bardzo chciałabym tam byc z wami ! Mam do was prosbe, dodajcie filmiki ze zlotu ok ? Bo napewno jb je zobaczy <33
    Zapraszam takze na mojego bloga z opowiadaniem nieztegoswiataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Katowice ? tak czy siak nie będe mogła z wami być, ale gdybym mogła coś zrobic nie bedac z to mnie informujcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze ja bardzo bym chciała jechać na ten zlot ,ale przez tą zmiane miasta nie bede mogła;(

    OdpowiedzUsuń
  18. i po raz kolejny zepsujemy wam ten "zlot" ~ ANTYFANI

    OdpowiedzUsuń
  19. nikt nigdy nam tego nie zepsuje ! .
    Tak fanki mają siłę . : D .
    pamiętam zlot w Wrocławiu i tego ochroniarza
    którego ochrzaniłyśmy aż zrobił się czerwony jak burak i Włocha z którym rozmawiała moja przyjaciółka < 3 .
    Do Katowic z chęcią bym przyjechała mam blisko .; D .

    OdpowiedzUsuń
  20. nas będzie dużo , nie dacie rady ~ antyfani

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, Katowice .! Ja mam blisko i raczej będę ale termin który był ustalony zostaje czy nie .? Bo jak zostaje to ja nie mogę być :( Ja mam prawie cały lipiec od 15 wolny xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię Justina . Wielka szkoda , że nie będzie tego w Krakowie . Ale i do Krakowa i do Katowic mam tak z 3 godziny drogi . Love Justin ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. no więc bardzo chcę pojechać ale mieszkam tak bardziej bliżej wRocławia ,ale postaram się przyjechać,chodzi tylko o to że czy ktoś jest też z tych okolic bym mogła pojechać z nim autobusem czy jak ,bo sama to tak dziwnie i się pewnie zgubię xdd

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej ;] Katowice to świetny pomysł!! Jestem z Gliwic i bardzo mi to odpowiada!!! Jeśli mogłybyście to napiszcie mi na gg 22748429 jakbyście coś wiedziały ;] W Latowicach bd na 95% xdee Pozdrawiam @xBieberFeverPLx

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem fanką Biebera, nie pojawiłabym sie na tym zlocie ale musze wam to napisać bo wiem że zloty fanów to genialne sprawy. więc:
    Was chyba pojeb***!! Na jaką cholere piszecie do miasta o zezwolenie na zlot?! Zlot- jest to spotkanie fanów. Na to nie potrzeba zgody jeżeli będziecie sie w miare normalnie zachowywać!


    Jak idziesz sie spotkać z koleżankami to też wysyłasz list do miasta o zgodę?!
    No właśnie!
    Ja organizuję zlot fanów pewnego zespołu i żadnych listów do miasta nie pisałam! O co moga sie przyczepić? O spotkanie grupy (nawet większej grupy, ok.50os) znajomych?

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mieszkam niedaleko Opola i maa nic przeciwko żeby mnie zawieść do Katowic więc tylko czekam na ustalenie terminu i wybywam na zlot . : >

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mieszkam niedaleko Opola i moja mama nie ma nic przeciwko żeby mnie zawieść do Katowic więc tylko czekam na ustalenie terminu i wybywam na zlot . : > *

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeżeli chcecie mogę Wam pomóc w kwestii prawnej organizacji programu zlotu. Pisz: kacperk@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Co was kibole nie obrzucą koktajlami mołotowa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mieszkam nie daleko i na pewno przyjade z moją koleżanką kocham Justina

    OdpowiedzUsuń