czwartek, 10 marca 2011

Podsumowanie!

Podsumujmy :)

Hej tutaj @claudia_lovely1 nareszcie jestem z Wami! Ponad 1,5 miesiąca nie miałam internetu! Uwierzcie mi to jest straszne. Dlatego chciałabym Was wszystkich z góry przeprosić za to, możliwe iż niektórym z Was przyszło na myśl, że już się tym nie zajmuję, dlatego chciałam to sprostować. Tak - nadal jestem organizatorką zlotu.
W tej notce podsumujemy wszystko.
FILMIKI
A więc tak, potrzebujemy 10 sekundowe filmiki, w których mówicie JUSTIN BIEBER i pokazujecie SERCE z rąk, kartek jak chcecie! Ma to pokazać waszą miłość do niego! Możecie to zrobić w jaki sposób tylko chcecie, na przykład wykrzyczeć to na jakiejś polanie :) Wymyślcie coś szalonego, ciekawego ;) Nic więcej! Czas filmiku MAX 10 SEKUND. Filmiki muszą być w MEGA dobrej jakości. Do tego potrzebujemy odważne osoby, ponieważ będzie z tego tworzona reklama, która ukarze się w TELEWIZJI (stacja MTV).
Filmiki przesyłać musicie do 11 marca na adres e-mail zetka10@op.pl lub agataroclawska@wp.pl i potrzebujemy ich 20. Pamiętajcie czas trwania filmiku to 10 sekund!! Liczymy na Waszą pomoc!

ZBIERAMY CHĘTNYCH
Witamy! Nadszedł czas, w którym zaczynamy zbierać naszą listę chętnych ;) A więc.. Będziesz z nami na zlocie w Krakowie? Zaszczycisz nas swą obecnością? Zgłoś się! :)
Potrzebujemy tak:
- imię i nazwisko
- wiek
- skąd jesteś
- twitter, gg jeśli posiadasz
Jeżeli wybiera się z wami koleżanka, koleżanki możecie napisać wszystko w jednym emailu ;) Wysyłać informacje należy na email zlotkrakow@op.pl Czekamy! :) LOVE <3
 Mam nadzieję, że ta podsumowująca notka pomogła Wam to jakoś ogarnąć, bo przyznam szczerze, że na blogu jest niezłe zamieszanie, ale to napewno przez te emocje, które w ostatnich dniach nas otaczają.
Dziękujemy za wszystko i trzymajcie za nas kciuki! #MuchLove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz