piątek, 7 stycznia 2011

Wprowadzenie!




Małe wprowadzenie :)


Hey! Tu @zetka_jb i @claudia_lovely1 możliwe, że nas troszkę kojarzycie z Twittera, ale jeżeli nie to tu poznacie :D A więc założyłyśmy tego bloga, ponieważ chcemy zorganizować zlot fanów Justina Biebera w Krakowie i to może nam jakoś pomóc się zjednoczyć. Na tym blogu będziemy pisać na bieżąco o pomysłach na zlot, chętnych, powodzeniach i upadkach, ale również o samym Justinie Bieberze ;) Jeżeli nie wiecie jeszcze nic o zlocie wystarczy kliknąć w ten oto link: http://twitition.com/kvmu7 i już będzie wam jaśniej :D Oczywiście aby nie było problemów w jednym z postów opiszemy o nim jeszcze raz :) Mamy nadzieję, że was tu trochę będzie, będziecie nam pomagać i zaszczycicie nas swoją obecnością! Bo bez was nie damy sobie rady! :(  Proszę porozsyłajcie ten blog swoim znajomym, którzy lubią Justina ;) Bardzo nam tym pomożecie! I jesteśmy WIELKĄ nadzieją, że będzie nas tu coraz więcej przybywać! ;) Na zlocie we Wrocławiu było was tak wiele! Dlaczego nie może być nas na tym również tyle? Ja wiem, że myślicie sobie "a tam.. organizują to zwykłe dziewczyny.. bezsensu." Ale dlaczego? To że jesteśmy zwykłe, nie sławne to nie znaczy że nie możemy tego zorganizować! Wręcz przeciwnie! Wszystkie jesteśmy równe i mamy w sercach jednego idola, którego kochamy! Dzięki niemu powstała nasza rodzina ;) #PolishBeliebers którą bardzo chciałybyśmy poznać w realu :) I dzięki takiemu zlotu chociaż parę/paru z was możemy poznać! ;) Tylko musimy chcieć i dążyć do tego do końca! I tu kolejny raz nasuwa się moje motto czyli NEVER SAY NEVER AND NEVER GIVE UP (Nigdy nie mów nigdy i nigdy się nie poddawaj) - @zetka_jb Zawsze w mojej głowie mam te słowa i może to dziwne ale one mi pomagają! I to bardzo ;) Zachęcam was również do nich! ;) My nasza Polska rodzina Beliebersów nigdy się nie poddamy! :) right? Więc liczymy na was #PolishBeliebers ;) Pomagajmy sobie nawzajem i spotkajmy się!! :) #muchlove.

8 komentarzy:

  1. Tak! Mam nadzieje że to wypali bo bardzo chce was poznać a najbliżej mam do Krk właśnie!<3 Więc możecie na mnie liczyć :) pozdro ziomy!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mhm. mam nadzieję, że to wypali <3

    @brunetkaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo genialny pomysł, aczkolwiek zachęcam też dołączenia do JUSTINBIEBERINPOLAND.FORA.PL :) Ale będę z Wami! Mam prośbę - będziecie mnie informować [na moim blogu, w komentarzach] o nowych, Waszych notkach?:) Przy okazji nie zapomnę :D Z góry thx! http://ofc-mm.blogspot.com - Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie wiem, ale jak sama to będę mieć to Ci powiem :) [http://ofc-mm.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będe na 100% procent jeszcze do tego w Krakowie !
    mam nadzije że to wypali !!!
    ale mam pytanie jak będziecie coś wiedzieć to prosze Was napiszcie na mojego e-maila : agata.jb97@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. hej. Ja mam pomysł. Wielu ludzi nie będzie mogło przyjechać bo za daleko mieszkają. Więc wymyśłiłam takie coś żeby w wielu miejscach sie spotka. Takich jak Warszawa, Białystok, Olsztyn, Kraków. Moglibyśmy się komunikowac przez laptopy. Powiadomilibyśmy gazety, telewizję itd. To by była wielka impreza. Jeśli podoba wam sie mój pomysł piszcie na mój email: ilonaxxx2@buziaczek.pl lub na ib2610@gmail.com , albo na facebook- http://www.facebook.com/profile.php?id=100000725449219

    Bardzo bym chciala wam pomóc

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym bardzo chciała przyjechać,ale to jest dla mnie za daleko.Ale myślę że to wypali.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym wymyśliła takie coś: niech justin poświęci troche czasu i przyjedzie po całej polsce niech się zaczyma w każdym mieście np. ja mieszkam w czerwionce-leszczynach to jest koło katowic i niech tak jezdzi ja mieszkam w czeriownce-leszczynach potem rybnik .. zabrze , żroty itp.. żeby każdy miał okazje zobaczyć go i zrobić sobie zdjęcie i dostać ałtograf : )

    OdpowiedzUsuń