sobota, 22 stycznia 2011

Podziękowanie!


DZIĘKUJEMY!

Hey!! Tu @zetka_jb & @claudia_lovely1 Jesteśmy w niesamowitym szoku co udało nam się zdziałać!! Chciałybyśmy OGROMNIE podziękować wszystkim! A w szczególności serwisowi plotkarskiemu poszkole.pl Jak weszłyśmy na swoje twittery i zobaczyłyśmy wiadomości od osób z linkiem, nie mogłyśmy w to uwierzyć!! Łzy same cisnęły się do oczu!! Oczywiście łzy szczęścia!! :) Dla tych co jeszcze nie wiedzą portal plotkarski poszkole.pl napisał o naszym zlocie!! Spójrzcie sami http://poszkole.pl/news,Polski_zlot_fanow_Justina_Biebera,133251,1.html To jest coś niesamowitego!! #PolishBeliebers jesteście WIELKIE!!! Nie wiemy jak mamy dziękować, nie wiemy co powiedzieć.. po prostu to do nas jeszcze nie dociera! :) Ale jedno wiemy na pewno NEVER SAY NEVER!!! Chyba się z nami zgodzicie? :)
Oczywiście czytałyśmy komentarze pod tym wpisem gdzie nasze oczy ujrzały nawet groźby pisane przez anty fanów Justina. Grożą nawet zniszczeniem zlotu. Jesteśmy zszokowane takim zachowaniem ludzi! Nie mamy sił co do takich wypowiedzi.. Jednak jak widać Polska nie umie się zjednoczyć i pomagać sobie nawzajem, chodzi nam o wszystkie osoby razem i fanów i anty fanów. To że ktoś nie lubi jakiegoś gwiazdora ok! Jego sprawa, nikt mu nie zabroni! Ale od razu wyzywanie, grożenie fanom tej gwiazdy? I samemu gwiazdorowi? No ludzie!! Ogar! -.- My również nie przepadamy za paroma gwiazdami! Ale nigdy w życiu nie przyszłoby nam do głowy takie zachowanie jak widzimy u innych!! Straszne. Szacunku trochę do innych! Co do tych wypowiedzi powiemy tyle zlot będzie pod ochroną i nie pozwolimy aby komuś stała się krzywda! A jeżeli nie uda nam się załatwić żadnej ochrony to niestety zlot się nie odbędzie. Nie będziemy ryzykować, przepraszamy. Mamy nadzieję, że nas zrozumiecie.. ale naprawdę nie chcemy problemów. Wydaje nam się, że jak otrzymamy zgodę na zorganizowanie imprezy to również zaoferują nam ochronę, a jak nie to będziemy o nią walczyć! :) A więc wszystkie Belieberki trzymamy mocno kciuki aby wszystko się udało!! :)
I jeszcze raz z całego serca DZIĘKUJEMY wszystkim BELIEBERKOM i portalu plotkarskiemu POSZKOLE.PL :) #MuchLove <3


21 komentarzy:

  1. Dla mnie to za daleko, szkoda !
    Wpadłam ostatnio na dość ciekawy pomysł, jednak trudny dla mnie do zrealizowania. Chodzi o to, że fajnie byłoby stworzyć taki hymn polskich fanek do JB, mój problem polega na tym, iż najlepiej gdyby był on po angielsku, ja jednak słabo potrafię angielski.

    Ja ten hymn widzę tak, że jest on śpiewany właśnie po angielsku na tym zlocie, słowa piosenki mówiłyby o miłości POLSKICH fanek do niego, najlepiej gdyby się rymowały i byłyby proste i łatwe do zaśpiewania, najlepiej gdyby miały dwie do trzech zwrotek, albo gdyby się powtarzały( fajnie żeby w tekście napisać czym Polskim fanką imponuje itp).
    I jak już powstała by taka krótka piosenka, zaśpiewano by ją na zlocie nagrano oczywiście, wrzucono na youtube i wysłano do JB żeby to zobaczył i przyjechał do nas.
    A co do tego angielskiego, można zrobić tak, że na pisać najpierw po polsku a potem jak ktoś zna angielski to żeby jakoś w miarę przetłumaczył, albo dal to przetłumaczenia nauczycielce od ang w szkole i po sprawie.
    Jednak ja dalej nie miałabym jak zrobić jestem kiepska w rymach i to jeszcze po angielsku ;/
    Myślicie, że to dobry pomysł ?
    Miałby ktoś chęć do stworzenia czegoś takiego ?
    -Tara

    OdpowiedzUsuń
  2. NSN!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lol ktoś mi podskoczy albo #polishbeliebers na zlocie to mu zeby powybijam ; ) nie martwcie się . nie damy się zastraszyć ; )) <3 #muchlove .! kocham wasss <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bieberowoxd.blogspot.com/ zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak w Krakowie będzie to na pewno przyjadę !
    Ode mnie to ok. 1 godz. jazdy pociągiem...
    Więc trzymam kciuki że uda się zorganizowac ten zlot !
    A tak wgl to Tara ma nie zły pomysł z tym hymnem :D

    @PatiBukalska

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to jest tylko dla fanek Justina ? Mam na imię Tomek i ja również jestem jego fanem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że wypali bo bardzo chciałabym przyjechać. mieszkam jakieś 30 min od Krakowa. Rozmawiałam z koleżankami na ten temat i tak pomyślałyśmy że dobrze byłoby zorganizować ten zlot na rynku, ponieważ na pewno dużo ludzi przyjedzie więc. Chyba dobry pomysł żeby to było na rynku. No nie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ze jest to zlot nie tylko dla fanek ale i rowniez dla fanow!!! :) - @zetka_jb

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie sie odbędzie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, prawdopodobnie zlot odbędzie się właśnie na rynku ;) - @claudia_lovely1

    OdpowiedzUsuń
  11. to sie bardzo ciesze ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszamy do Krk!!! - @claudia_lovely1

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ;**
    Fajnie taki zlot a kiedy on by się odbył pisac i gdzie konkretnie no i wg podaj mi swoje gg bo ja bym tu trochę osób wzieła ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Anonimowy... zlot odbędzie się na przełomie lipca-sierpnia! ;) jak narazie nie znamy dokładnej daty, ale podejrzewamy, że raczej lipiec ;) Podaj mi swoje GG to do Ciebie napisze. - @claudia_lovely1

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok ;*
    a mogę do cb jakoś napisac bo tak na blogu nie podam e-mail ;)
    Tez mam na imię Klaudia ;****

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podam gg . Tu Klaudia ;****

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też tutaj nie poda GG, a masz Twittera? ;) - @claudia_lovely1

    OdpowiedzUsuń
  18. czemu akurat w Krakowie ?ja jestem z pomorza nie mam szans dotrzeć na zlot :((

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ! Chętnie przyjadę, mam 1,5 h drogi.. ;) Fajnie będzie, tylko mam 13 lat i nie jestem pewna, czy rodzice się zgodzą..;( hmm.. Postaram się. Dla JB ! :*

    Ejj, a z tym hymnem to świetny pomysl !
    Justin bylby zachwycony, gdyby to uslyszal! ; ))

    #PolishBeliebers love so much ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. taaaak trzymamy kciuki! Myslę, że się uda, ale tak szczerze, to powiem tyle , że Anty-fani potrafią tylko grozić i na pewno nas fanek będzie więcej niż tych całych ANTY bo oni lubia dużo gadać, jak coś będziemu uciekać, hah, nie no.. Ale myślę , że wszystko się uda ! pozdro ! @Katequinze5

    OdpowiedzUsuń
  21. ludzie, nie zabijajcie Krakowa ! rynek przyda nam się jeszcze do innych celów, na pewno bardziej pożytecznych niż zlot BieberFanek -.-

    OdpowiedzUsuń