wtorek, 18 stycznia 2011

Małe propozycje na zlot!


Witamy! :)

Hey tutaj @zetka_jb and @claudia_lovely1 mamy dla was kilka propozycji na zlot, które wymyśliłyśmy wspólnie na naszym forum i nie tylko :) A więc postanowiłyśmy, że będziemy sprzedawać breloczki z Justinem, które będą nam robić na specjalne zamówienie, nie ukrywając będzie nas to troszkę kosztować. Breloczki będą różne i po różnych cenach, dlatego weźcie ze sobą trochę kasy i pamiętajcie o planowanym wypadzie do McDonalda lub KFC ;) Co do ochrony zlotu, TAK postaramy się zabezpieczyć cały zlot i w czerwcu jedziemy do Krakowa do Urzędu Miasta aby załatwić zgodę i ochronę. Ponieważ wtedy @zetka_jb powinna otrzymać dowód osobisty co powinno nam w tym pomóc :) Jeżeli będzie się dało, spróbujemy załatwić to wcześniej. Na pewno nie dopuścimy do tego aby którejś z was się coś stało! :) Więc trzeba będzie MOCNO trzymać kciuki abyśmy tą zgodę otrzymali!! Chcemy tylko napisać abyście przygotowali się na konkursy, które dla was szykujemy! :) Mamy nadzieję, że wam się będą podobać. Co do daty zlotu to na forum http://www.zlotjbkrk.fora.pl/ ustalamy ją wspólnie! Więc rejestrujcie się proszę was i wyraźcie swoje zdanie! :) bardzo nam na tym zależy aby wszystkie Belieberki były, dlatego postaramy się dopasować datę tak aby większość z was pasowała, bynajmniej spróbujemy bo wiemy, że nie każdemu uda nam się dogodzić :( Możemy tylko zdradzić, że nie będziecie musieli martwić się o to, że na przykład nie znacie tekstu którejś piosenki Justina (w co wątpię) lub po prostu zdarza się przekręcenie słów. Każdy wie, że język Angielski jest trudny a my posługujemy się Polskim i dlatego pojawiają się małe błędy w ich śpiewaniu :( Ale nie martwcie się my już o to zadbamy aby wszystko było perfekcyjne!!! :) Czekamy z nie cierpliwością na wasze zdania ;) LOVE.

32 komentarze:

  1. Mnie się wszystko podoba .! <3 tak bardzo się cieszę że poznam belieberki <3 jaram się MEGA xD . ja jestem chętna na kupno wszystkiego z JB xD ; )) . to do zob na zlocie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 @shawtymanexp dziękujemy! odwiedzaj regularnie bloga aby wiedzieć co nowego na temat zlotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw się ciągle tu zaglądam ; )) . I wgl mam ndzieję że wszystko wypali i bd cudownie ; ) . To bd jeden z najlepszych dni w zyciu belieberek . Bo ten najj najj bd jak spotkamy JB <3 . baaam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne że pomogę ;)) w następnych notkach postaram się dodać jakieś info nt. waszego zlotu :D www.justin-bieber-for-fans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. @JuustinMyLove o mega sie cieszymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, superowe plany! :) I genialny wygląd bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty pomysł ! <3 jejku, jak by było fajnie gdyby udało mi się tam być ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. uh , ah , eh , normalnie biebergazm XD ja muszę mieć bryloczek *-* haha < 3


    @ claudiabiebeer

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysły na 5 +

    OdpowiedzUsuń
  10. hej. Ja mam pomysł. Wielu ludzi nie będzie mogło przyjechać bo za daleko mieszkają. Więc wymyśłiłam takie coś żeby w wielu miejscach sie spotka. Takich jak Warszawa, Białystok, Olsztyn, Kraków. Moglibyśmy się komunikowac przez laptopy. Powiadomilibyśmy gazety, telewizję itd. To by była wielka impreza. Jeśli podoba wam sie mój pomysł piszcie na mój email: ilonaxxx2@buziaczek.pl lub na ib2610@gmail.com , albo na facebook- http://www.facebook.com/profile.php?id=100000725449219

    Bardzo bym chciala wam pomóc

    OdpowiedzUsuń
  11. ` . Ja bardzo go Loffciam i bardzo bym chciała być na tym zlocie ale niestety nie mogę . ` Bardzo daleko od Krakowa mieszkam ;dd

    OdpowiedzUsuń
  12. hej. Ja mam pomysł. Wielu ludzi nie będzie mogło przyjechać bo za daleko mieszkają. Więc wymyśłiłam takie coś żeby w wielu miejscach sie spotka. Takich jak Warszawa, Białystok, Olsztyn, Kraków. Moglibyśmy się komunikowac przez laptopy. Powiadomilibyśmy gazety, telewizję itd. To by była wielka impreza. Jeśli podoba wam sie mój pomysł piszcie na mój email: ilonaxxx2@buziaczek.pl lub na ib2610@gmail.com , albo na facebook- http://www.facebook.com/profile.php?id=100000725449219

    Bardzo bym chciala wam pomóc

    OdpowiedzUsuń
  13. Super.... jestem wielką fanką Justina! I gdy tylko dowiem się kiedy ten zlot będzie, to napewno na niego przyjade! W końcu ktoś zdecydował się coś zorganizować!!! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. no ja pieprze -,-
    nie byłam na pierwszym , na drugi też nie pojade na stówke, bo za daleko . Czemu wszędzie są tam gdzie ja nie mogę być? -,- do jasnej cholery .

    OdpowiedzUsuń
  15. weźcie zróbcie też jakiś w woj Lubelskim, no błagam. Wiecie ile ja znam fanek z Lubelskiego? sama jestem z Lubelskiego. Tyle że do Krk na pewno nie pojadę, bo za daleko, jak wielu innych fanek . Jest tu nas bardzo dużo. Fajnie by było was wszystkich spotkać i poznać . Kocham Biebera, no i chciałabym być na tym zlocie, tylko do jasnej cholery za DALEKO !

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę ! Zróbcie w Lubelskim , Jest Tu Dużo Fanek , A My nIe Pojedziemy Do Krakowa - ,- .
    Każdy Chciałby być na tym zlocie , ale mamy za daleko .
    zróbcie w lulebskim ,

    OdpowiedzUsuń
  17. dokładnie
    Proszę ! Zróbcie w Lubelskim
    my mamy za daleko do krakowa

    OdpowiedzUsuń
  18. czego zawsze musi byc tak daleko :(
    PROSZE ZROBCIE W WOJ.LUBELSKIM my tez chcialybysmy byc na zlocie poznac was wszystkie i pogadac o Bieberze :)PRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOSSSSSSSZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  19. nie byłyśmy na pierwszym i na drogim tez nie bedziemy bo jak zwykle za daleko :(fajnie ze w ogole to organizujecie ale zawsze jest tak daleko woj.lubelskiego

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli to w KrK , to przyjadę . XD

    OdpowiedzUsuń
  21. to jest w Krakowie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ehh...mieszkam ponad 200 km od Krakowa . ;(( , tak chcialabym przyjechac..jestem jego meeega fanka ! postaram sie byc . :D . I trzymam kciuki , ze wszytso sie uda ; ))

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze że w Krk . : ) wreszcie będę mogła pojechać . <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Widze pare osób z prośbą o zorganizowanie zlotu w woj. Lubelskim. Jeżeli uda nam się zlot w Krakowie i wszystko będzie ok i wam sie spodoba, pomyślimy o zorganizowaniu tam zlotu :) Narazie trzymajmy kciuki aby wszystko udało się z tym ;) Pozdrawiam @zetka_jb :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie to za daleko, szkoda !
    Wpadłam ostatnio na dość ciekawy pomysł, jednak trudny dla mnie do zrealizowania. Chodzi o to, że fajnie byłoby stworzyć taki hymn polskich fanek do JB, mój problem polega na tym, iż najlepiej gdyby był on po angielsku, ja jednak słabo potrafię angielski.

    Ja ten hymn widzę tak, że jest on śpiewany właśnie po angielsku na tym zlocie, słowa piosenki mówiłyby o miłości POLSKICH fanek do niego, najlepiej gdyby się rymowały i byłyby proste i łatwe do zaśpiewania, najlepiej gdyby miały dwie do trzech zwrotek, albo gdyby się powtarzały( fajnie żeby w tekście napisać czym Polskim fanką imponuje itp).
    I jak już powstała by taka krótka piosenka, zaśpiewano by ją na zlocie nagrano oczywiście, wrzucono na youtube i wysłano do JB żeby to zobaczył i przyjechał do nas.
    A co do tego angielskiego, można zrobić tak, że na pisać najpierw po polsku a potem jak ktoś zna angielski to żeby jakoś w miarę przetłumaczył, albo dal to przetłumaczenia nauczycielce od ang w szkole i po sprawie.
    Jednak ja dalej nie miałabym jak zrobić jestem kiepska w rymach i to jeszcze po angielsku ;/
    Myślicie, że to dobry pomysł ?
    Miałby ktoś chęć do stworzenia czegoś takiego ?
    -Tara

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego ktoś cały czas chce żeby to było w Lubelskim? Pomyślcie chociaż trochę o innych fankach , jeżeli przeniesiecie się do Lubelskiego to znowu stracicie fanów którzy są z Krakowa i okolic , więc na to samo wychodzi. Proszę jak dałyście już nadzieję ludziom z Krakowa to nie przenoście się proszę .... Jestem za tym: (wybacz że skopiuję ;) )



    Widze pare osób z prośbą o zorganizowanie zlotu w woj. Lubelskim. Jeżeli uda nam się zlot w Krakowie i wszystko będzie ok i wam sie spodoba, pomyślimy o zorganizowaniu tam zlotu :) Narazie trzymajmy kciuki aby wszystko udało się z tym ;) Pozdrawiam @zetka_jb :)


    Fajne z was dziewczyny ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ej, dobry pomysl miala `5d` !
    Żeby zrobić te zloty w róznych miastach i komunikowac sie przez lapka !
    I to tez dobre rozwiązanie dla tych fanek z Lubuskiego !
    Niech zorganizują zlot i porozumiewają się z nami ! To byla by fajna sprawa, bo wszystkie fanki bylyby happy ! ; )

    #PolishBeliebers love so much <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zorganizujcie ten zlot w woj , lubelskim , tu jest dużo fanek , a my nie pojedziemy aż do Krakowa - , - .

    OdpowiedzUsuń
  30. weźcie zróbcie to gdzieś na Lubelszczyźnie , co ?
    wiecie ile tak jest fanek ?
    a my nie mamy dojazdu do Krakowa . :<
    a bardzo chcemy pojechać .
    Proszę . < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. O Boże te 'osoby' co chcą w lubelskim to jedna i ta sama osoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. zzróbcie zlot w Częstochowie albo katowichach

    OdpowiedzUsuń