czwartek, 27 stycznia 2011

Urodziny organizatorki!



HAPPY BIRTHDAY! :)

Hey! tu @zetka_jb Dzisiaj mamy 27 stycznia, czyli wielki dzień dla naszej organizatorki @claudia_lovely1! :) Dzisiaj nasza Belieberka kończy 14 lat! Chciałabym złożyć w imieniu wszystkich #PolishBeliebers najserdeczniejsze życzenia! Przede wszystkim zdrowia, szczęścia, miłości! Sukcesów w szkole i również w śpiewie :) Dziękujemy za to jak angażujesz się w nasz zlot, ile dla nas robisz, jak wiele wkładasz w to swoje serduszko :) Aby się to nie zmieniło! :) No i jak to sobie składamy spełnienia wszystkich bieberowych marzeń! :D
STO LAT! :) love!


Dziękuję dziewczyną ze zdjęć za pomoc! :) Jesteście wspaniałe <3
@patrycjaa1
@Bieber_inPoland
@Mayumi_x3
@karaa141


8 komentarzy:

  1. Piękne duupyy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowa nie wyrażą tego co czuję i jak jestem Wam baardzo wdzięczna, Kocham Was! Dziękuuję za wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego ;)Spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. NAJLEPSZEGO!:) [OFC-MM.BLOGSPOT.COM]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, ja mieszkam w Koszalinie i nie zbyt mam jak dojechac. nie dałoby się gdzieś indziej? :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeślibyście chciały żebym umieściła na swojej stronie informacje o waszym zlocie piszcie na mój mail:kontakt@justin-bieber-blog.pl

    A to moja strona na której miałabym umieścić artykuł o was:
    http://justin-bieber-blog.pl/


    Oczywiście sto lat Klaudio! I trzymam kciuki ,żeby zlot się odbył!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ;)
    ja bardzo byłabym chętna na spotkanie w Katowicach, gdyz do Krakowa nie mam możliwości dojazdu ;(
    Jesli zlot sie odbędzie bd bardzo wdzieczna gdyz jestem jego fanka juz ok 2 lata;d

    Jesli bd cos wiadomo piszcie na mój nr gg:7567062

    OdpowiedzUsuń