sobota, 8 stycznia 2011

Kilka słów o organizatorkach!

Kilka słów o nas :)

Postanowiłyśmy napisać kilka słów o nas ;) Aby Ci co nas jeszcze nie znają co nieco o nas wiedzieli :)



1. @claudia_lovely1 - Cześć, mam na imię Klaudia, jestem z woj. Świętokrzyskiego. Mam jeszcze 13 lat, ale 27 stycznia już 14. Kocham śpiewać i z tym wiążę swoją przyszłość. Justin Bieber to mój teenage dream! *_*  wiele bym dała żeby móc się z nim zobaczyć..  Mam mnóstwo marzeń, które chciałabym spełnić i nieustannie powtarzam sobie NEVER SAY NEVER. Te marzenia związane są ze śpiewem, to jest coś co kocham od małego dzieciaczka. Mam nadzieję, że coś mi się uda uczynić, ważne jest to aby rodzina była dla mnie wsparciem. Moim teraźniejszym marzeniem jak i postanowieniem jest spotkać się z wami #PolishBeliebers! Jeżeli macie ochotę śledzić cokolwiek co wydarzy się w moim życiu to zapraszam www.twitter.com/claudia_lovely1 oraz,




2. @zetka_jb -  Hey! Mam na imię Anita, ksywa zetka i mam 17 lat. W maju, a dokładnie 2 maja będę miała 18, czyli na zlot byłabym pełnoletnia ;) Mieszkam w Bielsku-Białej i chodzę do 2 klasy technikum. Moja pasja, czyli to co kocham to taniec! Interesują mnie właściwie dwa style hip-hop i dancehall. Od nie dawna mam przyjemność chodzić do grupy tanecznej w moim mieście do której tak łatwo nie da się dostać więc to dla mnie już COŚ :) W zespole tańczymy również inne style więc dochodzą mi m.in hause, locking itp. Jestem Belieberką jak dobrze kojarzę jakoś od lutego 2010r. i jestem z tego dumna! Dzięki niemu poznałam pełno wspaniałych ludzi. Moim największym marzeniem jest zobaczyć go w realu.. nawet sobie tego nie wyobrażam! ;) Chciałabym chodź raz znaleźć się na jego koncercie, posłuchać jego głosu na żywo i po prostu go ZOBACZYĆ! :) Już nie mówię o wymienieniu z nim kilku słów.. bo to już jest szaleństwo! :D Mam nadzieję, że kiedyś się to spełni! ;) Zapraszam na moje strony: www.twitter.com/zetka_jb <- twitter, www.photoblog.pl/zetkaaaa <- photoblog, www.formspring.com/zetkaa <- portal gdzie możecie zadawać mi każde pytania, na pewno odpowiem ;) Pozdrawiam! #muchlove.

Moje motto: NEVER SAY NEVER AND NEVER GIVE UP!

3 komentarze:

  1. Jak by co to pisze się BELIEBERKĄ, Anito ;) Ale to drobny błąd ;) Bardzo mi się podobają Wasze opisy i życzę Wam z całego serca SPEŁNIENIE MARZEŃ!!! I by ZLOT OKAZAŁ SIĘ SUKCESEM! :) [OFC-MM.BLOGSPOT.COM]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zwrócenie uwagi! :) Już poprawiam. Jak coś będzie nie tak, jakieś błedy albo coś pisz ;) Pozdrawiam ;* - @zetka_jb

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cie Zetka ;D <3333

    OdpowiedzUsuń