środa, 12 stycznia 2011

Forum!


UWAGA BELIEBERS!

Specjalnie dla was stworzyłyśmy FORUM, na którym każda z was będzie mogła wypowiedzieć się na każdy temat, napisać swój pomysł na zlot a nawet poplotkować o Justinie :) Jest to bardzo ważne! KAŻDA Belieberka, która wybiera się na nasz zlot ma obowiązek zarejestrowania się na tym forum i śledzenia informacji na nowych postach ;) To stamtąd będą wybierane najlepsze pomysły ;) Oczywiście rejestrować mogą się również Belieberki, które niestety nie zaszczycą nas swą obecnością z różnych powodów :( ale przecież mogą nam pomóc w organizacji zlotu ;) Same mogą pisać o swoich pomysłach ;) Czekamy na was!! <3




ZAPRASZAMY #POLISHBELIEBERS!

3 komentarze:

  1. Nooo nieźle, dobrze Wam idzie! :) http://ofc-mm.blogspot.com/ - Bardzo proszę o komentarz! Jak Ci się spodoba - poleć innym. Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarejestrowałam się, ale musicie jeszcze dodać duuużo kategorii, tematów itd. Nie będę na razie używać konto jak by co, bo mam dużo spraw i naprawdę; polecam Wam dołączyć do JBINPOLAND.FORA.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. Ja mam pomysł. Wielu ludzi nie będzie mogło przyjechać bo za daleko mieszkają. Więc wymyśłiłam takie coś żeby w wielu miejscach sie spotka. Takich jak Warszawa, Białystok, Olsztyn, Kraków. Moglibyśmy się komunikowac przez laptopy. Powiadomilibyśmy gazety, telewizję itd. To by była wielka impreza. Jeśli podoba wam sie mój pomysł piszcie na mój email: ilonaxxx2@buziaczek.pl lub na ib2610@gmail.com , albo na facebook- http://www.facebook.com/profile.php?id=100000725449219

    Bardzo bym chciala wam pomóc

    OdpowiedzUsuń