wtorek, 25 stycznia 2011

Data!



Data zlotu!

Witamy! Nadeszła ta chwila, w której została ustalona data naszego zlotu!! :) Z związku z tym, że jesteśmy nadal w trakcie załatwiania formalności, po skonsultowaniu się z mądrą dla mnie osobą czyli moją mamą, która dzielnie pomaga mi, nam w załatwianiu wszystkich trudniejszych spraw wybrane zostały dwie daty. Wyjaśniam dlaczego, ponieważ planowany dzień Urzędowi Miasta może akurat nie odpowiadać (na przykład inne plany) została więc podjęta druga, awaryjna data. Planowany dzień zlotu to 9 LIPIEC, za to awaryjny 2 lipiec. Wspólnie postanowiłyśmy zorganizować spotkanie właśnie tak na początku lipca, ponieważ nie wszyscy od razu wyjeżdżają na wycieczki wakacyjne, kolonie itp. Mamy wielką nadzieję, że obie dwie daty wam odpowiadają i będzie nas naprawdę sporo! :) Teraz czekamy na wasze konkretne odpowiedzi co do waszego przybycia :) LOVE!

13 komentarzy:

  1. Super < 3
    Już nie mogę się doczekać , dzięki wielkie za przygotowanie tego zlotu -.- jesteście wielkie!
    ~ @Sabinka_JB .

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, ja na pewno będę. Myślę że to każdemu odpowiada bo planów na wakacje jeszcze prawie nikt nie ma, więc zaplanuje sobie wcześniej ;] Ja będę na 200 % <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o co chodzi z tym awaryjnym 2 lipcem? to bedzie 9 czy 2 bo lece na wakacje to jak cos to kupie bilety na pozniej ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ahaa i opd piszcie na 32674280 xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. faaajnei < 33 popytam sie mamy , jakby było 2 lipca to najlepiej xd mam wtedy urodziny !! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. super przyjade z kumpelami

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto jest z Lublina, niech napisze, bo od wt do pt właśnie tam będę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To ale dajcie znać kiedy , bo muszę bilety kupić na pociąg .

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super mi to jest obojtętna przyjde napewnoe
    Kocham Was za to że to robicie i dotego w moim mieście :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej pasuje mi 2 lipca bo od 4 lipca chyba będę na wczasach(chociaż może sie to zmienić) i nie mogłabym przyjechać:( ale super że zorganizowałyście taki zlot, wreszcie wszyscy zobaczą że w Polsce jest dużo fanów Justina.! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno bd i wezme kumpelle . ^^
    i ♥ JB . ! <333

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że tak na początku. Mi by bardziej pasowało pod koniec

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie. ; D. ja na pewno będę. ; )

    OdpowiedzUsuń