niedziela, 9 stycznia 2011

Przedstawienie pomysłu o zlocie!


Zlot w Krakowie!

Jak pisałyśmy w wprowadzeniu napiszemy jeszcze raz jak widzimy mniej więcej planowany zlot :) A więc:

Chciałybyśmy zorganizować zlot fanów Justina Biebera w Krakowie. Myślimy, że dobrze by było gdyby odbył się on w wakacje ;) Jest wtedy ciepło i 0 szkoły! :) Nie wiemy jeszcze czy będzie to lipiec, sierpień. Wszystko do obgadania. Narazie chciałybyśmy zobaczyć ile byłoby chętnych ;) Nie chcemy aby ten zlot był identyczny jak we Wrocławiu.. dlatego mniej więcej wyglądać będzie to tak na daną chwile! Spotkamy się w Krakowie, potrzebować będziemy jakieś osoby które grają na gitarze ;) oczywiście piosenki Justina. Siądziemy w kółku i zaczniemy sobie śpiewać. Zorganizujemy różne zabawy związane z Justinem i nie tylko ;) Możliwe nawet jakieś konkursy. Wszystko do obgadania. Wszyscy poszlibyśmy do KFC, MCDonald jak kto woli na jakiś posiłek :) Każdy by miał kasę dla siebie oczywiście :P Porobimy sobie dużo zdjęć a do tego potrzebujemy kolejną osobę która miałaby jakiś dobry aparat i kamerę cyfrową ;) Mile widziane również Polskie flagi + plakaty JB, płyty, koszulki z napisem "I love Justin Bieber" (najlepiej białe) Po prostu to będzie nasze wspólne spotkanie. Możemy popróbować napisać do stacji telewizyjnej VIVA, MTV może któreś by się zainteresowało i przybyło do nas :P Mało prawdopodobne ale.. Never say never ;) My dwie sobie rady nie damy! Potrzebujemy jak najwięcej #PolishBeliebers. Już mogę dodać, że będą małe niespodzianki! ;)) ale shhh więcej nic nie powiem!! :P A więc jeżeli któraś z was gra na gitarze, ma dobry aparat, kamerę i może być z nami PISAĆ! :) Oczywiście czekamy na inne pomysły od was bo musimy ich mieć dużo!! Nawet jak nie wiecie czy to dobry pomysł! I co z tego! Piszcie! A może to genialny? ;) Podziel się nim z nami! I chcemy zaznaczyć, że my z Klaudią się do tego przyczyniamy całym sercem! I on się ODBĘDZIE! Nawet jak będzie nas mało, pod warunkiem że otrzymamy zgodę od Urzędu Miasta. Spotkanie nawet kilku Belieberek jest coś wspaniałego ;) W końcu można z kimś pogadać tylko i wyłącznie o Justinie Bieberze i jego tyłku :D haha! Będzie nas mało.. trudno. Spotkanie już nie zlot i tak się odbędzie! ;) W maju dla mnie niestety, ale dla zlotu stety xd będe miala 18 lat. Więc w wakacje będę już pełnoletnia, a to może się przydać ;) Klaudia będzie miała 14. Ok podsumowując czekamy na chętnych z twittera i również tych poza niego! ;) Mówcie o tym swoim znajomym którzy lubią Justina! Zapraszajcie! :) Czekamy na osoby z gitarami, aparatami i kamerami :D <-- Ważne! ;) I mam nadzieje, że również na szereg waszych nowych pomysłów! :) Mamy nadzieję, że to się wam podoba i akceptujecie to ;) Pytać możecie mnie @zetka_jb i @claudia_lovely1 pamiętajcie :) Czekamy #POLISHBELIEBERS love love love.

16 komentarzy:

  1. Nooo... nieźle, nieźle ;) A może będą jakieś akcje czy coś na zlocie, które pomogą w rozsławieniu Justina? [OFC-MM.BLOGSPOT.COM]

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, Klaudia mi już o tym mówiła. Jasne, napewno przyjade : ) z Kaku ;d.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biankoo , no ba , ze będziemy . < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadziej że będę na tym, postaram się! @Katequinze :d i podobają mi się wasze pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiscie , że będe <3
    podobaja mi sie wasze pomysły ;d ja mam duzo znajomych którzy lubią Justina i to nie takich , że mają 8.9 lat , ja mam 16 lat jestem z Czeladzi ale napewną bede<3 pozdrawaiAm wszystkich fanów JB <3

    OdpowiedzUsuń
  6. JB nie ma mowy aby tego dzieciaka nazywano takim skrótem, to zwykły plagiat po Michaelu Jacksonie - MJ był wielki, świetny tancerz i piosenkarz A justinowi do tego bardzo, bardzo, przerazliwie bardzo brakuje i nigdy nie bedzie tak swietny i profesjonalny jak Bieber !!!
    To że (niby) justin lubie MJ nie oznacza, że moną go nazywać odrazu królem ani uzywać skrótu JB bo to zwykła paranoja - porównywać dzieciaka do wielkiego twórcy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. * poprawka i nigdy nie bedzie tak świetny i profesjonalny jak Michael Jackson!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hej. Ja mam pomysł. Wielu ludzi nie będzie mogło przyjechać bo za daleko mieszkają. Więc wymyśłiłam takie coś żeby w wielu miejscach sie spotka. Takich jak Warszawa, Białystok, Olsztyn, Kraków. Moglibyśmy się komunikowac przez laptopy. Powiadomilibyśmy gazety, telewizję itd. To by była wielka impreza. Jeśli podoba wam sie mój pomysł piszcie na mój email: ilonaxxx2@buziaczek.pl lub na ib2610@gmail.com , albo na facebook- http://www.facebook.com/profile.php?id=100000725449219

    Bardzo bym chciala wam pomóc

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe .. ja chce! świetne pomysły! chętnie pomoge ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, czytam komentarze i trochę dziwnie się czuję, bo każda przyjedzie z jakąś kumpelą, a ja nie mam takiej, co lubi JB ! A nie chcę `odstawać` na zlocie ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. @juulia ;* nawet tak nie mysl i nie mow!! ;) Wszystkie bedziemy razem! My umiemy sie zjednoczyc i zadna Belieberka na zlocie nie bedzie czula sie odepchnieta ani nie zauwazona!! :) #PolishBeliebers zawsze razem! - @zetka_jb

    OdpowiedzUsuń
  13. Nom świetnie ja gram na gitarze i mam dobty aparat wiec jak coś to moze przyjade mozecie do mnie pisac na adres

    mira15@wp.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno rozgłosz to w szkole i przyjdzie ze 100os.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam świetny aparat i mnóstwo kreatywnych pomysłów...Więc jeśli urząd miasta się zgodzi to proszę napisz na ten e mail,kiedy i gdzie odbędzie odbędzie się zlot.To mój e mail:darusia99@interia.eu

    OdpowiedzUsuń